مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
۰ نفر

کارشناس هواشناسی استان ایلام از ورود ریزگردها به آسمان استان ایلام خبر داد و وضعیت کیفی هوای استان را برای عموم مردم ناسالم اعلام کرد.

ریزگرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احسان احمدی‌نژاد گفت: وضع هوای چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت این گونه است که بارش‌های بهاری به همراه رعد و برق شدید در برخی از نقاط استان ایلام تا ظهر ادامه دارد.

او ادامه داد: وزش باد شدید و تندبادهای لحظه‌ای برای امروز در استان پیش‌بینی می‌شود و ضمناً امروز و فردا هوای غبارآلود در انتظار بیشتر نقاط استان ایلام است.

احمدی‌نژاد اظهار کرد: وزش باد و گرد و خاک در استان ایلام سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان ایلام افزود: با نزدیک شدن سلول کم‌فشار به سمت غرب کشور شاهد کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۲ درجه‌ در اکثر مناطق استان ایلام هستیم.

احمدی‌نژاد عنوان کرد: هشدار مهم تندباد لحظه‌ای، رعد و برق شدید و احتمال خسارت در برخی از نقاط بسیار جدی است .

همچنین کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام وضعیت کیفی هوای استان را برای عموم مردم ناسالم اعلام کرد و به تسنیم گفت: شدت گرد و خاک در برخی شهرستان‌ها آسمان را قرمز و نارنجی کرده که این تغییر رنگ مربوط به غلظت گرد و غبار آسمان ایلام است.

وی تصریح کرد هوای شهرستان‌های استان در حال اضطرار قرار دارد و با اشاره به پایداری آلودگی هوا و پدیده گرد و غبار در ۲۴ ساعت آینده در استان ایلام تأکید کرد: شهروندان تا حد امکان از منازل و اماکن سرپوشیده خارج نشوند و لازم است کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و عروقی و تنفسی از منزل بیرون نروند.

کد خبر 508621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha